VOD: linearna telewizja od Xiaomi!

Marka Xiaomi postanowiła teraz nieco odejść od urządzeń elektronicznych, a w zasadzie – rozszerzyć działalność. Xiaomi wejdzie w VOD?

Chiński koncern stworzył również wiodącą na świecie platformę AIoT z 374 mln inteligentnych urządzeń podłączonych do wspólnej sieci. Tutaj jednak zapędy tego giganta się nie kończą, ponieważ… na tapet wchodzi linearna telewizja od Xiaomi!

Firma nawiązała współpracę z Amagi w zakresie dystrybucji linearnej telewizji, usług telewizji na żądanie oraz usług monetyzacji reklam. Partner Xiaomi ma zarządzać przepływem pracy wielu strumieniowych kanałów telewizyjnych oraz innych zasobów VOD. Wszystko w efekcie rozwiązania Amagi Content Plus.

Czytaj też: Video Pass: dwa miesiące darmowego transferu danych!

Xiaomi vod

VOD: linearna telewizja od Xiaomi!

W międzyczasie, Xiaomi dostanie możliwość zarabiania na udostępnianej treści za pomocą AMagi Thunderstorm, czyli wiodącej światowej technologii dynamicznych reklam. Co ciekawe, chiński gigant uzyska także dostęp do Amagi Ads Plus, czyli wirtualnej platformy służącej do sprzedaży reklam. Xiaomi jest więc liderem technologicznych rozwiązań oraz dystrybucji smartfonów i smart TV w Azji.

Cieszymy się, że firma wdraża się w liniowy ekosystem telewizji, współpracując z markami treści premium w celu zwiększenia globalnych przychodów. Amagi, jako partner technologiczny, oferuje im sprawność i elastyczność w kluczowych obszarach działalności, pomagając szybko i bez wysiłku wspinać się na nowe szczyty – skomentował Srinivasan KA, współzałożyciel Amagi

Z kolei sama firma Amagi – założona w 2008 roku – zapewnia kompletny zestaw rozwiązań do wdrożenia, dystrybucji i monetyzacji treści linearnej telewizji, usług VOD i OTT. Co ciekawe, do ich klientów zaliczają się już Discovery Networks, Vice Media czy Warner Media.

Czytaj też: Televio wchodzi do Polski – jak się ma nowe VOD?