Klienci Vectry otrzymają… dostęp do Viaplay!

Vectra właśnie zawarła umowę z NENT Group. Chodzi oczywiście o dystrybucję w Polsce platformy streamingowej Viaplay. Od 3 sierpnia oficjalnie będzie ona oferować nam, polskim widzom, połączenie treści Viaplay Originals, filmów i seriali, programów dla dzieci, a dodatkowo… Najważniejszych wydarzeń sportowych transmitowanych na żywo.

W efekcie, od 3 sierpnia tego roku klienci Vectry będą mieli już możliwość dodania do subskrypcji Viaplay do własnych pakietów. Przede wszystkim tych, obejmujących dostęp do telewizji, internetu lub telefonii. Z kolei sama aplikacja będzie także możliwa do otrzymania na TV Smart 4K BOX, najnowszych dekoderach Android TV. 

Czytaj też: LG Channels – prawie 2000 kanałów za darmo!?

Viaplay

Dostęp do Viaplay

Vectra wprowadziła TV Smart już latem 2020. W efekcie umożliwiła widzom korzystanie z oferowanych treści na całym terytorium Polski, a dodatkowo także Unii.

Umowa zawarta z największym operatorem telewizji kablowej w Polsce, pokazuje długoterminowe zaangażowanie serwisu streamingowego Viaplay oraz chęć dotarcia do lokalnych odbiorców. Na wszystkich rynkach, na których działamy, naszym kluczowym priorytetem jest zapewnienie jak najszerszego dostępu do platformy Viaplay. Porozumienie z Vectrą daje nam wile możliwości. Cieszymy się, że będziemy mogli powitać klientów Vectry i zaproponować im unikalną ofertę w obszarze streamingu. Wkrótce będziemy także mogli ogłosić nasze kolejne partnerstwa w Polsce.

Kim Poder, CCO NENT Group

Naszą misją jest wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i zapewniać im dostęp do najlepszej rozrywki w oparciu o najnowsze technologie. Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że jako jedni z pierwszych podpisaliśmy umowę z Nordic Entertainment Group (NENT Group) w Polsce. Viaplay to kolejny, bardzo atrakcyjny serwis dla miłośników kina i sportu w portfolio produktowym naszej firmy. Dzięki usłudze TV Smart nasi Klienci mogą zabrać ze sobą również Viaplay wszędzie tam, gdzie jest Internet na terytorium Polski i UE.

Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra S.A.

Jeśli z kolei mowa o cenie – miesięczna subskrypcja ma wynieść 34 PLN miesięcznie. W międzyczasie jednak oferta obejmie atrakcyjną promocję dostępną już w momencie uruchomienia platformy. Dostęp do serwisu będzie oferowany zarówno przez bezpośrednią subskrypcję, jak i pośrednictwo partnerów zewnętrznych. Viaplay dodatkowo ma być także oferowane w szerokiej gamie urządzeń i platform pokroju na przykład telewizorów marki Samsung, LG, Panasonic. A także Sony i Philips i wiele innych.

Czytaj też: Liczba subskrybentów SVOD znacząco wzrośnie – i to do 2026 roku!