Discovery+ już w player.pl!

Najbliższy rok będzie dla amatorów discovery+ rokiem radości, ponieważ ten właśnie ma opiewać na nowości w ponad 25 krajach, na przykład w USA. W Polsce z kolei ofertę udostępniono w ramach Player.pl, należącego do TVN Grupy Discovery. Treści będą dostępne w ramach pakietu Start VOD. 

Już od 8 grudnia na platformie Player.pl można włączyć treści z oferty +. Użytkownicy mają do dyspozycji dostęp zarówno do własnych produkcji Discovery Originals, jak i polskich czy zagranicznych serii w ramach kategorii tematycznych. Tych jest tu całkiem sporo. Wchodzą w nie na przykład Gorączka złota, Dzika Alaska czy Kryminalne zagadki, Ciekawość i Przygoda i odkrywanie.

Co ciekawe, programy Discovery dostępne są na życzenie, w ofercie płatnej. W efekcie, łącznie w ofercie znajdzie się blisko 2 tysiące godzin treści. W tym produkcje własne Originals, przygotowane specjalnie dla VOD. Dodatkowo, biblioteka będzie sukcesywnie uzupełniana o kolejne tytuły. Wprowadzenie programów ma być elementem globalnej strategii firmy, która poszerza i integruje własną ofertę cyfrową.

discovery+

Discovery+ krokiem milowym

W międzyczasie Discovery będzie nadal rozwijać kanały telewizyjne. Dodatkowo, nadawca zaznacza, że na wiosnę Grupa szykuje aż kilkadziesiąt premierowych tytułów.

Uruchomienie globalnej platformy streamingowej discovery+ jest dla nas krokiem milowym. Bardzo się cieszę, że Polska jest jednym z pierwszych rynków, na którym zaprezentujemy programy z tego serwisu. Po raz pierwszy tak szeroka biblioteka naszych produkcji będzie dostępna w formacie VOD. Polscy widzowie uzyskają dostęp do naszych unikalnych programów w wybranym miejscu i czasie oraz na dowolnym urządzeniu.

Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA. 

Później z kolei w zasobach + mamy także znaleźć ofertę dystrybucyjną. Spółka przypomina, że podpisała umowę partnerstwa ze Sky i Verizon. Polska wersja w Player.pl ma być dostępna za 15 PLN na 30 dni. A ponieważ według badania Mediapanel na zlecenie Playera właśnie – w październiku 2020 serwis odwiedziło ponad 4,1 mln użytkowników – zdaje się, że oferta ma potencjał.